Contabil/ă
Cristis Aesthetic Beauty Clinic
№14838926, 14 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
În ture
Despre noi: https://berdshotel.com/ru
Experienta în domeniul HO RE CA constituie un avantaj.
RESPONSABILITĂȚI:
Efectuarea și verificarea operaţiunilor de casă;
Contabilizează și înregistrează deconturile de avans;
Verifică și corectează jurnalul de procurari și vânzări;
Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare;
Evidența procesului de producere în alimentatia publică în sistemul IIKO și în 1C;
Monitorizarea prețurilor de procurare a materialelor și produselor, informarea persoanelor responsabile despre modificari;
Întroduce documentele primare pentru procurări mărfuri și servicii;
Monitorizarea costului de producere a bucatelor;
Efectuarea decontărilor de materiale utilizate în alimentația publică;
Intocmirea rapoartelor interne aferente costurilor serviciilor de alimentație publică;
Contabilizează și înregistrează facturile furnizorilor;
Arhivează documentele şi asigură păstrarea în arhivă a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
Arhivează în termeni facturile fiscale;
Formează, verifică și arhivează registrele de procurari - vânzări;
Raspunde de exactitatea calculelor din documentele întocmite;
Responsabilă de evidența datoriilor;
Intocmește balante de verificare pentru clienti;
Emite acte de casare si decontare;
Organizarea, desfăşurarea lunara si prezentarea informaţiei cu privire la rezultatele obtinute în urma inventarierii stocurilor;
Participa la desfasurarea inventarierilor activelor in posesia Dalomites SRL;
Răspunde de eficiența și calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
Efectuarea apelurilor telefonice si solicitarea actelor de verificare de la furnizori;
Este responsabil sa asigure confidenţialitatea informaţiei cu care operează;
Intocmirea si completarea la timp a rapoartelor solicitate de superiori;
Comunicarea numai cu persoanele autorizate prin atribuţiunile de serviciu, cu respectarea raporturilor ierarhice, operative şi funcţionale.
CERINȚE:
Cunoaşterea standardelor naţionale de contabilitate, Codului fiscal şi altor acte normative în domeniul financiar-contabil;
Cunoaşterea metodelor de analiză a activităţii economico-financiare Companiei;
Cunoaşterea principiilor de lucru a sistemului financiar-bancar;
Experiență de lucru în SI 1C vers. 8.3, IIKO;
Cunoaşterea metodologiei petrecerii inventarierilor, auditurilor etc.;
Persoană agreabilă, deschisă, sociabilă;
Experiență în domeniul HoReCa constituie un avantaj;
Orientare cătrei rezultate;
Cunoașterea limbilor română și rusă este obligatorie.
OFERIM:
Salariu competetiv + % stabilit lunar in baza indicatorilor indepliniti;
Prânz, oferit în cadrul companiei;
Pachet social complet;
Posibilitatea de creştere profesională.
Confidențialitatea și securitatea prelucrării datelor este garantată! E-mail: resurseumane@berdshotel.com
Telefon: 061085544
Experienta în domeniul HO RE CA constituie un avantaj.
RESPONSABILITĂȚI:
Efectuarea și verificarea operaţiunilor de casă;
Contabilizează și înregistrează deconturile de avans;
Verifică și corectează jurnalul de procurari și vânzări;
Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare;
Evidența procesului de producere în alimentatia publică în sistemul IIKO și în 1C;
Monitorizarea prețurilor de procurare a materialelor și produselor, informarea persoanelor responsabile despre modificari;
Întroduce documentele primare pentru procurări mărfuri și servicii;
Monitorizarea costului de producere a bucatelor;
Efectuarea decontărilor de materiale utilizate în alimentația publică;
Intocmirea rapoartelor interne aferente costurilor serviciilor de alimentație publică;
Contabilizează și înregistrează facturile furnizorilor;
Arhivează documentele şi asigură păstrarea în arhivă a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
Arhivează în termeni facturile fiscale;
Formează, verifică și arhivează registrele de procurari - vânzări;
Raspunde de exactitatea calculelor din documentele întocmite;
Responsabilă de evidența datoriilor;
Intocmește balante de verificare pentru clienti;
Emite acte de casare si decontare;
Organizarea, desfăşurarea lunara si prezentarea informaţiei cu privire la rezultatele obtinute în urma inventarierii stocurilor;
Participa la desfasurarea inventarierilor activelor in posesia Dalomites SRL;
Răspunde de eficiența și calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
Efectuarea apelurilor telefonice si solicitarea actelor de verificare de la furnizori;
Este responsabil sa asigure confidenţialitatea informaţiei cu care operează;
Intocmirea si completarea la timp a rapoartelor solicitate de superiori;
Comunicarea numai cu persoanele autorizate prin atribuţiunile de serviciu, cu respectarea raporturilor ierarhice, operative şi funcţionale.
CERINȚE:
Cunoaşterea standardelor naţionale de contabilitate, Codului fiscal şi altor acte normative în domeniul financiar-contabil;
Cunoaşterea metodelor de analiză a activităţii economico-financiare Companiei;
Cunoaşterea principiilor de lucru a sistemului financiar-bancar;
Experiență de lucru în SI 1C vers. 8.3, IIKO;
Cunoaşterea metodologiei petrecerii inventarierilor, auditurilor etc.;
Persoană agreabilă, deschisă, sociabilă;
Experiență în domeniul HoReCa constituie un avantaj;
Orientare cătrei rezultate;
Cunoașterea limbilor română și rusă este obligatorie.
OFERIM:
Salariu competetiv + % stabilit lunar in baza indicatorilor indepliniti;
Prânz, oferit în cadrul companiei;
Pachet social complet;
Posibilitatea de creştere profesională.
Confidențialitatea și securitatea prelucrării datelor este garantată! E-mail: resurseumane@berdshotel.com
Telefon: 061085544
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳