Manager vanzari / administrator showroom
BM INSPIRATION SRL
№14612007, 4 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 10 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Creșterea constantă a vânzărilor prin atragerea clienților, prin dezvoltarea conținutului media și alte viziuni ale noului candidat.
Responsabilități:
- Gestionarea zilnică a activităților Showroom-lui, asigurându-te că totul funcționează eficient si conform standardelor noastre de dezvoltare, calitate și imagine.
- Consilierea clienților cu privire la produsele potrivite pentru nevoile lor şi oferirea unei experiențe de cumpărare personalizate şi plăcute
- Supervizarea casieriei şi a procesului de plată, asigurându-te că fiecare experiență de cumpărături este plăcută si eficientă.
- Gestionarea paginilor sociale, efectuarea/editarea regulată și calitativă a materialului necesar pentru postări (poze/video). Postarea zilnică a materialului media
- Gestionarea site-lui www.bminspiration.md prin plasarea regulată de conținut nou, poze, preturi, precum și dirijarea vânzărilor online.
- Dezvoltarea si implementarea de strategii pentru cresterea vânzărilor, atragerea clienților şi îmbunătățirea performantelor Showroom-lui.
- Menținerea relațiilor cu furnizorii si colaborarea pentru obținerea celor mai bune oferte și promoții.
- Organizarea şi participarea la evenimente speciale promotii în Showroom.
- Organizarea şi etichetarea produselor în magazin pentru a asigura o prezentare atractivă şi ordonată.
Cerințe:
- Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul retail constituie un avantaj.
- Cunoașterea limbii română, rusă, engleză.
- Cunoașterea aplicațiilor de bază precum Word, Excel, InternetExplorer, PowerPoint, Canva.
- Abilități excelente de comunicare şi relaționare cu clienții.
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic si de face fată cerințelor multiple.
- Atitudine pozitivă si orientare către satisfacerea clienților.
- Abilități organizatorice puternice şi atenție la detalii.
- Apectul fizic îngrijit, comportament amabil și respectuos față de clienți și colegi.
- Punctualitatea obligatoriu.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență şi performantă.
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu prietenos şi plin de susținere .
- Condiții avantajoase de muncă.
graficul de lucru 9:30-19:30, 2 zile libere (miercuri și sâmbătă)
Responsabilități:
- Gestionarea zilnică a activităților Showroom-lui, asigurându-te că totul funcționează eficient si conform standardelor noastre de dezvoltare, calitate și imagine.
- Consilierea clienților cu privire la produsele potrivite pentru nevoile lor şi oferirea unei experiențe de cumpărare personalizate şi plăcute
- Supervizarea casieriei şi a procesului de plată, asigurându-te că fiecare experiență de cumpărături este plăcută si eficientă.
- Gestionarea paginilor sociale, efectuarea/editarea regulată și calitativă a materialului necesar pentru postări (poze/video). Postarea zilnică a materialului media
- Gestionarea site-lui www.bminspiration.md prin plasarea regulată de conținut nou, poze, preturi, precum și dirijarea vânzărilor online.
- Dezvoltarea si implementarea de strategii pentru cresterea vânzărilor, atragerea clienților şi îmbunătățirea performantelor Showroom-lui.
- Menținerea relațiilor cu furnizorii si colaborarea pentru obținerea celor mai bune oferte și promoții.
- Organizarea şi participarea la evenimente speciale promotii în Showroom.
- Organizarea şi etichetarea produselor în magazin pentru a asigura o prezentare atractivă şi ordonată.
Cerințe:
- Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul retail constituie un avantaj.
- Cunoașterea limbii română, rusă, engleză.
- Cunoașterea aplicațiilor de bază precum Word, Excel, InternetExplorer, PowerPoint, Canva.
- Abilități excelente de comunicare şi relaționare cu clienții.
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic si de face fată cerințelor multiple.
- Atitudine pozitivă si orientare către satisfacerea clienților.
- Abilități organizatorice puternice şi atenție la detalii.
- Apectul fizic îngrijit, comportament amabil și respectuos față de clienți și colegi.
- Punctualitatea obligatoriu.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență şi performantă.
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu prietenos şi plin de susținere .
- Condiții avantajoase de muncă.
graficul de lucru 9:30-19:30, 2 zile libere (miercuri și sâmbătă)
Telefon:
Persoana de contact:
ALA
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳