Chișinău, Buiucani
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Compania Viatel dă start la o poziție noua “Manager relații cu clienții”.
Căutăm un manager pentru lucrul cu clienții, expert în comunicare și dornic să ajute în rezolvarea tuturor nevoilor clienților noșt
Program disponibil:
Luni-Vineri de la 8:00-17:00 sau 9:00-18:00
*o sâmbătă pe lună lucrăm între 8:00-13:00. Pentru compensare, primiți ore libere în cursul săptămânii sau le vom achita.
Scopul acestei poziții este de a prelua apeluri de intrare și de a răspunde la e-mailuri pentru a oferi susținere și asistență în soluționarea situațiilor (întrebărilor) legate de servicii poștale.
Responsabilități:
Preluarea apelurilor de intrare
Asigurarea deservirii rapide și de calitate a clienților
De a răspunde într-un mod profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților
Lucrul cu baza de date, introducerea exactă a informației în CRM
Cerințe:
Nivel fluent de vorbire a limbii Române
Abilități de comunicare orală și scrisă profesională
Orientare către client
Experiență anterioară în domeniul serviciului de suport telefonic sau al relațiilor cu clienții (avantaj)
Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, chat, e-mail)
Capacitatea de a gestiona situații dificile și de a găsi soluții
Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii din diverse departamente
La noi, vei avea oportunitatea de a te dezvolta continuu și de a-ți îmbunătăți abilitățile de comunicare, gestionare și rezolvare a problemelor. Oferim un mediu de lucru prietenos, un salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv: de la 8000 lei net + tichete de masă.
Dacă te consideri potrivit pentru acest rol și ești gata să te alături echipei noastre , trimite CV-ul hr@viatelbpo.com, sau ne poți contacta la numărul 060 668 003.
Căutăm un manager pentru lucrul cu clienții, expert în comunicare și dornic să ajute în rezolvarea tuturor nevoilor clienților noșt
Program disponibil:
Luni-Vineri de la 8:00-17:00 sau 9:00-18:00
*o sâmbătă pe lună lucrăm între 8:00-13:00. Pentru compensare, primiți ore libere în cursul săptămânii sau le vom achita.
Scopul acestei poziții este de a prelua apeluri de intrare și de a răspunde la e-mailuri pentru a oferi susținere și asistență în soluționarea situațiilor (întrebărilor) legate de servicii poștale.
Responsabilități:
Preluarea apelurilor de intrare
Asigurarea deservirii rapide și de calitate a clienților
De a răspunde într-un mod profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților
Lucrul cu baza de date, introducerea exactă a informației în CRM
Cerințe:
Nivel fluent de vorbire a limbii Române
Abilități de comunicare orală și scrisă profesională
Orientare către client
Experiență anterioară în domeniul serviciului de suport telefonic sau al relațiilor cu clienții (avantaj)
Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, chat, e-mail)
Capacitatea de a gestiona situații dificile și de a găsi soluții
Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii din diverse departamente
La noi, vei avea oportunitatea de a te dezvolta continuu și de a-ți îmbunătăți abilitățile de comunicare, gestionare și rezolvare a problemelor. Oferim un mediu de lucru prietenos, un salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv: de la 8000 lei net + tichete de masă.
Dacă te consideri potrivit pentru acest rol și ești gata să te alături echipei noastre , trimite CV-ul hr@viatelbpo.com, sau ne poți contacta la numărul 060 668 003.
Adresa:
Chișinău, Buiucani
str. Alba Iulia 75
str. Alba Iulia 75
Data actualizării:
15 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut