Specialiști la Centrul de Suport Global Chișinău / Bălți
Pedersen & Partners
№14833313, 13 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ești în căutare de o nouă și remarcabilă experiență profesională?
Compania Pedersen & Partners se extinde constant pe plan global. Prin urmare, echipa noastră din Centrul de Support Global se mărește în continuu și astfel, suntem în căutare de colegi noi.
Aplică dacă:
Comunici fluent în engleză, în scris și verbal;
Ai abilități excelente de comunicare și socializare;
Ai cunoștințe de bază de lucru la calculator;
Experiența de munca NU este necesară.
Program de lucru:
Full-time: 8:00-17:00, de luni până vineri
Responsabilități de serviciu:
Lucrul cu bazele date ale companiei;
Căutarea și obținera informației prin internet și la telefon;
Întocmirea de rapoarte și documente ce țin de activitatea companiei.
Noi NU suntem un Call-Centru: nu primim apeluri de la clienți, nu facem vânzări, nu oferim serviciu de suport direct pentru clienți!
Noi îți oferim:
Salariu plătit pe deplin în perioada de training;
Mediu de lucru plăcut;
Angajare de lungă durată, ce include întregul pachet social;
Oportunități excelente de promovare și creștere profesională;
Salariu competitiv și atractiv, plătit la timp;
Model transparent de majorare a salariilor;
Bonusuri adăugate la salariu;
Avem birouri în Chișinău și Bălți, mod de lucru hybrid.
Video cu echipa noastră puteți vedea pe: https://youtu.be/V2AuugMWmsQ
Dacă eşti interesat, trimite CV-ul tău în limba română, rusă sau engleză, la adresa de email: talent@pedersenandpartners.com, la subiect: Centrul de Suport Global.
Nu este nevoie să ne suni pentru a confirma primirea CV-ului tău, deoarece doar candidații selectați vor fi contactați. Interviurile vor avea loc la telefon și online. E-mail:
talent@pedersenandpartners.com
Compania Pedersen & Partners se extinde constant pe plan global. Prin urmare, echipa noastră din Centrul de Support Global se mărește în continuu și astfel, suntem în căutare de colegi noi.
Aplică dacă:
Comunici fluent în engleză, în scris și verbal;
Ai abilități excelente de comunicare și socializare;
Ai cunoștințe de bază de lucru la calculator;
Experiența de munca NU este necesară.
Program de lucru:
Full-time: 8:00-17:00, de luni până vineri
Responsabilități de serviciu:
Lucrul cu bazele date ale companiei;
Căutarea și obținera informației prin internet și la telefon;
Întocmirea de rapoarte și documente ce țin de activitatea companiei.
Noi NU suntem un Call-Centru: nu primim apeluri de la clienți, nu facem vânzări, nu oferim serviciu de suport direct pentru clienți!
Noi îți oferim:
Salariu plătit pe deplin în perioada de training;
Mediu de lucru plăcut;
Angajare de lungă durată, ce include întregul pachet social;
Oportunități excelente de promovare și creștere profesională;
Salariu competitiv și atractiv, plătit la timp;
Model transparent de majorare a salariilor;
Bonusuri adăugate la salariu;
Avem birouri în Chișinău și Bălți, mod de lucru hybrid.
Video cu echipa noastră puteți vedea pe: https://youtu.be/V2AuugMWmsQ
Dacă eşti interesat, trimite CV-ul tău în limba română, rusă sau engleză, la adresa de email: talent@pedersenandpartners.com, la subiect: Centrul de Suport Global.
Nu este nevoie să ne suni pentru a confirma primirea CV-ului tău, deoarece doar candidații selectați vor fi contactați. Interviurile vor avea loc la telefon și online. E-mail:
talent@pedersenandpartners.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳