Agent Sales B2B (fără experiență) 750 EUR
SmartyCon
№14608465, 9 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
15 000 MDL
График:
Полный день
Готовы трудоустроить беженцев
Cine suntem noi:
Compania SmartyCon cu un personal de 170 angajati. Servim clienți din toată lumea! Cele mai interesante și perspective servicii de marketing B2B.
De cine avem nevoie:
Căutăm oameni cu ambiții mari, care sunt gata să crească și să se dezvolte în compania noastră, care să nu fie mulțumiți cu mai puțin!
Ce sarcini sunt așteptate zilnic:
Procesarea cererii;
Convorbiri telefonice cu clienţii;
Intreținerea competentă și atentă a sistemului CRM;
Capacitatea de a încheia rapid și eficient vânzările cu clienții.
Cerințe:
Experienţa în vânzări de succes constituie un avantaj;
Vorbire fluentă în limba română;
Rezistenţa la stres şi capacitatea de a rezolva situaţii conflictuale;
Dorinţa de a invata si de a se dezvolta;
Experiența în sistemul CRM reprezintă, de asemenea, un avantaj.
Condiții:
Program de lucru 10:00-19:00 Luni-Vineri;
Angajare oficială și un pachet social complet;
Salariu 15.000 lei +% din vanzari;
Perioada de probă 1 lună;
Birou: Chișinău, Centru.
Dorința de a lucra și de a ne bucura de muncă este ceea ce este cel mai important pentru noi!
Doar arata-ne ca esti puternic si sincer cu tine :) Mult succes!
Așteptăm cu nerăbdare să primim CV-ul dvs.: recruter_office@hrmd24.com.
E-mail: recruter_office@hrmd24.com
Compania SmartyCon cu un personal de 170 angajati. Servim clienți din toată lumea! Cele mai interesante și perspective servicii de marketing B2B.
De cine avem nevoie:
Căutăm oameni cu ambiții mari, care sunt gata să crească și să se dezvolte în compania noastră, care să nu fie mulțumiți cu mai puțin!
Ce sarcini sunt așteptate zilnic:
Procesarea cererii;
Convorbiri telefonice cu clienţii;
Intreținerea competentă și atentă a sistemului CRM;
Capacitatea de a încheia rapid și eficient vânzările cu clienții.
Cerințe:
Experienţa în vânzări de succes constituie un avantaj;
Vorbire fluentă în limba română;
Rezistenţa la stres şi capacitatea de a rezolva situaţii conflictuale;
Dorinţa de a invata si de a se dezvolta;
Experiența în sistemul CRM reprezintă, de asemenea, un avantaj.
Condiții:
Program de lucru 10:00-19:00 Luni-Vineri;
Angajare oficială și un pachet social complet;
Salariu 15.000 lei +% din vanzari;
Perioada de probă 1 lună;
Birou: Chișinău, Centru.
Dorința de a lucra și de a ne bucura de muncă este ceea ce este cel mai important pentru noi!
Doar arata-ne ca esti puternic si sincer cu tine :) Mult succes!
Așteptăm cu nerăbdare să primim CV-ul dvs.: recruter_office@hrmd24.com.
E-mail: recruter_office@hrmd24.com
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳